صبا باتری

صبا باتری 4.5 الی 150 آمپرساعت

مناسب برای سیستم‌های برق اضطراری، تجهیزات پزشکی و دیتاسنترها

یک باتری یو پی اس ups، در ابتدایی ترین حالت، یک سیستم برق پشتیبان باتری است که به اندازه کافی برق را تامین می کند تا در صورت قطع برق، تجهیزات ناگهانی خاموش نشوند. این به جلوگیری از از دست رفتن داده ها کمک می کند و استرس ناشی از خاموش شدن سخت بر روی تجهیزات الکترونیکی شما را به حداقل می رساند.

باتری یو پی اس صبا باتری

شرکت توسعه منابع انرژی توان یا همان صبا باتری بزرگترین تولیدکننده باتری در کشور می باشد. شرکت توسعه منابع انرژی توان در قالب گروه های مختلف به تولیدات تجهیزات ذخیره سازی انرژی می پردازد. باتری خودرویی و باتری یو پی اس از معروف ترین محصولات این مجموعه می باشند. در حال حاضر صبا باتری سهم بزرگی از بازار باتری کشور را داراست.

سایت صبا باتری

سایت رسمی شرکت صبا باتری به آدرس www.esdo.ir می باشد. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این مجموعه می توانید به سایت آن رجوع کنید. همچنین جهت سهولت دسترسی اطلاعات لازم در خصوص باتری یو پی اس (UPS) صبا در سایت مانا باتری آورده شده است. کاتالوگ باتری یو پی اس صبا از لینک پیوست قابل دریافت است.

انواع باتری صبا باتری

محصولات صبا باتری (Saba battery) طیف گسترده ای از باتری ها از جمله باتری خودرو، باتری ups، باتری لیفتراک و … را شامل می شود که ما در مانا باتری با نگاه تخصصی به باتری های صنعتی و به طور خاص انواع باتری یو پی اس شرکت توسعه منابع انرژی توان (صبا باتری) خواهیم پرداخت.

باتری ups این شرکت شامل سه دسته کلی می باشد:

  • باتری 12 ولت ups صبا باتری: این نوع باتری در یو پی اس های اداری و استاندارد بیشترین کاربرد را دارد. این باتری از ظرفیت 4.5 آمپر و تا 200 آمپر تولید می شود. باتری 12 ولت یو پی اس صبا در نوع معمولی و در قالب باتری ضد اشتعال قابل عرضه است. مشخصات باتری 12 ولت یو پی اس صبا باتری در همین صفحه آورده شده است.
  • باتری 2 ولتی سیلد ساکن صبا باتری: این نوع باتری معمولا در پروژه های صنعتی مثل پتروشیمی و پالایشگاه استفاده می شود. باتری 2 ولتی صبا از 200 آمپرساعت تا 3000 آمپرساعت ظرفیت دارد.
  • باتری 2 ولت opzs صبا باتری: باتری opzs، به عنوان باتری تر هم شناخته می شود چرا که الکترولیت باتری بعد از نصب در آن ریخته می شود و باتری دیگر مهر و موم شده نیست. این باتری هم کاربرد صنعتی داشته و برای نگهداری و طول عمر بالاتر مناسب است. همچنین اگر بازه الکتریکی متصل به یو پی اس (UPS) به صورت پله ای می باشد، استفاده از این باتری توصیه می شود. علاوه بر اینکه در مناطق گرمسیری کشور باتری opzs صبا گزینه مناسب تری به نسبت باتری 2 ولتی سیلد صبا می باشد.

صبا باتری پنل خورشیدی

ممکن است این پرسش پیش بیاید که کدام یک از باتری های صبا باتری مناسب پنل خورشیدی می باشد. باتری پنل خورشیدی به طور کلی از نوع sealed lead acid می باشد. پس می توان از باتری 12 ولتی صبا باتری به عنوان باتری فتوولتائیک هم استفاده کرد. البته با وجود تکنولوژی بالاتر برای باتری های خورشیدی موجود در کشور مانند باتری ژل سپاهان ممکن است این سوال پیش بیاید که « صبا باتری بهتره یا سپاهان ؟ »

صبا باتری یا سپاهان ؟

در خصوص تکنولوژی ساخت، باتری یو پی اس سپاهان تکنولوژی بالاتری نسبت به صبا باتری دارد. اما به همین نسبت قیمت آن هم بالاتر خواهد بود و قیمت باتری یو پی اس صبا باتری به صرفه تر به نظر می رسد. باید در نظر داشت که انتخاب صحیح به بودجه و محل بهره برداری باتری ها وابسته است. به طور مثال اگر باتری پنل خورشیدی مورد نیاز است، تکنولوژی ژل و باتری سولار اوربیتال گزینه مناسب تری است اما اگر باتری یو پی اس معمولی مورد نیاز باشد، باتری سیلد اسید صبا کافی می باشد. همچنین در مقایسه بین باتری یو پی اس این دو سازنده، صبا باتری دارای تنوع محصولات و آمپرساعت های بیشتری به نسبت سپاهان می باشد

مشخصات باتری 12 ولت یو پی اس صبا باتری

باتری های 12 ولتی صبا باتری با نام های زیر شناخته می شوند:

باتری یو پی اس مناسب شما

انتخاب باطری مناسب یو پی اس شما، بر اساس مصرف الکتریکی این تجهیزات صورت می پذیرد. در صورتی که جریان مورد نیاز خود را محاسبه کرده باشید، جدول بالا راهنمای مناسبی برای انتخاب باتری یو پی اس می باشد. علاوه بر این، مانا باتری به عنوان مرکز تخصصی تجهیزات برق اضطراری، نرم افزار محاسبه باتری مانا را تولید کرده که باستفاده از آن می توانید باتری مناسب یو پی اس خود را بر آورد کنید. برای این منظور می توانید به بخش محاسبه باتری در سایت مانا باتری مراجعه کنید.

نصب ups و کاربرد های باتری ups

هر جایی که به تجهیزات برق اضطراری احتیاج است، استفاده از باتری نیز ضرورت دارد. در واقع قلب تپنده و منبع انرژی برق اضطراری باتری آن است. بنابراین در کلیه مراکز می توان از باتری 12 ولت صبا با آمپرساعت های مختلف استفاده کرد. این مراکز شامل بیمارستان ها، آزمایشگاه های پزشکی و دانشگاهی، مراکز تصویربرداری، شرکت ها و ادارات، فروشگاه ها و دیگر مجموعه ها می باشد. مانا باتری تأمین و نصب ups و همچنین باتری یو پی اس این مراکز را در دایره خدمات خود به مشتریان گرامی آورده است. جهت نیاز به کارشناس ups و باتری جهت نصب یا راه اندازی و یا بازدید دوره ای مانا باتری در خدمت شماست.

عمر مفید باتری یو پی اس باتری 12 ولت UPS صبا باتری

عمر مفید این باتری ها می تواند بین 3 تا 5 سال باشد، اما این مدت بستگی به شرایط استفاده و نگهداری دارد. این باتری ها در مقایسه با تکنولوژی های جدیدتر مانند باتری های لیتیوم-یون، از نسبت انرژی به وزن و حجم کمتری برخوردار هستند، اما به دلیل توانایی تأمین جریان های بالا و هزینه های پایین تر، همچنان در بسیاری از کاربرد ها محبوبیت دارند.

گارانتی باتری یو پی اس بستگی به میزان آمپرساعت آن دارد. نمایندگی صبا باتری، تجهیزات را معمولا به این شرح گارانتی می نماید:

باتری 12 ولت 4.5 تا 28 Ah صبا باتری دارای 12 ماه گارانتی

باتری 42 آمپرساعت تا 200 Ah صبا دارای 18 ماه گارانتی

مواردی که مشمول خدمات گارانتی صبا باتری نمی شوند:

    • شكستگی بدنه باتری
    • عدم استفاده صحیح از باتری مطابق با دستورالعمل نگهداری
    • عدم کارکرد صحیح سیستم های شارژ و نگهداری باتری
    • نگهداری وانبارش در فضای باز و نامناسب
    • بهره برداری از باتري هايی با زمان انبارش طولانی مدت )بیش از 6 ماه( بدون انجام عملیات شارژ درمانی قبل از نصب
    • اتصال کوتاه باتری
    • تورم بدنه باتری در اثر شارژ اضافه Over Charge
    • بكارگیری باتري ها در خارج از مصارف تعیین شده در دستورالعمل
    • سری نمودن باتري ها با باتريهای فرسوده ، باتريهای ساير شرکت ها یا باتري های غیر هم ظرفیت
    • عدم رويت سوابق ارزيابی دوره ای باتري های منصوبه در سايت مربوطه حین بازديد کارشناسی
    • کارکرد باتری در دمای بالای 35 درجه سانتی گراد به مدت يك ماه در سال
    • عدم رعايت فاصله استاندارد ما بین باتری ها حین نصب
    • خارج کردن سوپاپ های باتری از محل های مربوطه

خرید باتری 12 ولت یو پی اس صبا باتری

در هنگام خرید باتری ups صبا باید به چند نکته توجه داشت:

  • گارانتی باتری صبا: در هنگام دریافت پیش فاکتور حتما مدت زمان گارانتی باتری صبا را از فروشنده بخواهید. مدت زمان گارانتی باطری یو پی اس های عرضه شده در فروشگاه مانا باتری در همین صفحه آورده شده است.
  • تاریخ تولید: بروز بودن تاریخ تولید باتری یو پی اس مهمترین معیار برای خرید است. به این منظور حتما باتری را از فروشگاه های معتبر باتری صبا که مطمئن هستید تاریخ تولید باتری ها قدیمی نخواهد بود یا نمایندگی صبا باتری تهیه فرمایید. نیاز به تذکر نیست که نمایندگی باتری یو پی اس صبا در تهران یا شهرستان را پیدا کنید و نه نمایندگی خودرو صبا باتری! البته لازم به ذکر است مطابق دستورالعمل نگهداری و بهره برداری از باتری یو پی اس صبا باتری، انبارش باتری در دماهای خاص تا 6 ماه مجاز است. لذا باتری با حدود 3 تا 4 ماه زمان تولید، باتری با تاریخ تولید بروز محسوب می شود.
  • قیمت باتری یو پی اس صبا باتری: با توجه سهم بزرگ صبا باتری در بازار باتری، فروشنگان بسیاری این محصولات را عرضه می کنند. ممکن است چندین فروشنده نمایندگی باتری یو پی اس صبا در تهران باشند اما با قیمت های بسیار متفاوت. پس دقت کنید که صرفا اطمینان به عنوان نمایندگی صبا باتری تهران کافی نیست. لذا بررسی و مقایسه قیمت باتری 12 ولت یو پی اس صبا باتری نیز ضروری است. برای این منظور صفحات صبا باتری ترب این امکان را برای خریداران فراهم کرده است. علاوه بر این مانا باتری تلاش نموده تا قیمت باتری یو پی اس صبا باتری را همواره در سایت خود بروز داشته باشد و معیاری برای قیمت گذاری و سنجش قیمت در بازار باشد. لیست قیمت باطری ups صبا باتری نیز توسط واحد فروش مانا باتری تهیه شده و در صورت نیاز به لیست قیمت کامل باتری 12 ولت صبا باتری برای همکاران یا مشتریان گرامی ارسال می شود

خرید صبا باتری شهرستان

خرید صبا باتری

باتری 42 آمپرساعت صباباتری (SABA BATTERY) 12 ولت

3,082,000 تومان3,796,000 تومان
Brand

صبا باتری (SABA BATTERY)

ظرفیت (Ah)

گارانتی

گارانتی ۱۸ ماهه

ولتاژ (V)

اصالت کالا

باتری یو پی اس 100 آمپرساعت صباباتری (SABA BATTERY) 12 ولت

6,231,000 تومان7,931,000 تومان
وزن 31 کیلوگرم
ابعاد 32.8 × 17.2 × 22 سانتیمتر
Brand

صبا باتری (SABA BATTERY)

گارانتی

گارانتی ۱۸ ماهه

ظرفیت (Ah)

ولتاژ (V)

اصالت کالا

باتری یو پی اس 12 آمپرساعت صباباتری (SABA BATTERY) 12 ولت

914,000 تومان1,070,000 تومان
وزن 3.8 کیلوگرم
ابعاد 15.1 × 9.8 × 9.5 سانتیمتر
Brand

صبا باتری (SABA BATTERY)

گارانتی

گارانتی ۱۲ ماهه

ظرفیت (Ah)

ولتاژ (V)

اصالت کالا

باتری یو پی اس 120 آمپرساعت صباباتری (SABA BATTERY) 12 ولت

وزن 36 کیلوگرم
ابعاد 40.7 × 17.5 × 20.9 سانتیمتر
Brand

صبا باتری (SABA BATTERY)

گارانتی

گارانتی ۱۸ ماهه

ظرفیت (Ah)

ولتاژ (V)

اصالت کالا

باتری یو پی اس 150 آمپرساعت صباباتری (SABA BATTERY) 12 ولت

10,537,000 تومان12,637,000 تومان
Brand

صبا باتری (SABA BATTERY)

ظرفیت (Ah)

گارانتی

گارانتی ۱۸ ماهه

ولتاژ (V)

اصالت کالا

باتری یو پی اس 18 آمپرساعت صباباتری (SABA BATTERY) 12 ولت

1,318,000 تومان1,552,000 تومان
وزن 5.8 کیلوگرم
ابعاد 18.1 × 7.8 × 16.5 سانتیمتر
Brand

صبا باتری (SABA BATTERY)

گارانتی

گارانتی ۱۲ ماهه

ولتاژ (V)

ظرفیت (Ah)

اصالت کالا

باتری یو پی اس 28 آمپرساعت صباباتری (SABA BATTERY) 12 ولت

2,123,000 تومان2,599,000 تومان
وزن 9 کیلوگرم
ابعاد 17.5 × 16.6 × 12.5 سانتیمتر
Brand

صبا باتری (SABA BATTERY)

ظرفیت (Ah)

ولتاژ (V)

گارانتی

گارانتی ۱۲ ماهه

اصالت کالا

باتری یو پی اس 4.5 آمپرساعت صباباتری (SABA BATTERY) 12 ولت

437,000 تومان491,000 تومان
وزن 1.8 کیلوگرم
ابعاد 8.93 × 6.93 × 10.1 سانتیمتر
Brand

صبا باتری (SABA BATTERY)

ولتاژ (V)

ظرفیت (Ah)

گارانتی

گارانتی ۱۲ ماهه

اصالت کالا

باتری یو پی اس 65 آمپرساعت صباباتری (SABA BATTERY) 12 ولت

4,391,000 تومان5,496,000 تومان
وزن 22 کیلوگرم
ابعاد 34.9 × 16.7 × 18 سانتیمتر
Brand

صبا باتری (SABA BATTERY)

گارانتی

گارانتی ۱۸ ماهه

ظرفیت (Ah)

ولتاژ (V)

اصالت کالا

باتری یو پی اس 7.5 آمپرساعت صباباتری (SABA BATTERY) 12 ولت

697,000 تومان787,000 تومان
وزن 2.5 کیلوگرم
ابعاد 15.1 × 6.5 × 9.4 سانتیمتر
Brand

صبا باتری (SABA BATTERY)

ظرفیت (Ah)

گارانتی

گارانتی ۱۲ ماهه

ولتاژ (V)

اصالت کالا

باتری یو پی اس 9 آمپرساعت صباباتری (SABA BATTERY) 12 ولت

774,000 تومان882,000 تومان
وزن 2.7 کیلوگرم
ابعاد 15.1 × 6.5 × 9.4 سانتیمتر
Brand

صبا باتری (SABA BATTERY)

گارانتی

گارانتی ۱۲ ماهه

ظرفیت (Ah)

ولتاژ (V)

اصالت کالا